|
|
KUŘÁCI BY MĚLI PÍT ČERVENÉ VÍNO
jen na jednu jedinou cigaretu denně. S větším množstvím cigaret si rady neví. A zvýšit dávky vína znamená si pohrávat s negativními vlivy alkoholu.
Na aténské univerzitě o tomto výsledku svého bádání informovali John Lekakis
S mnoha denně vykouřenými cigaretami se do těla dostává tolik škodlivin,
Vědci při výzkumu používali řecká červená vína, která se svou kvalitou blíží světové špičce. Všeobecně ale platí, že červené víno obsahuje značné množství chemických organických sloučenin polyfenolů, které fungují v cévách jako antioxidanty. "Smutní přitom nemusejí být ani abstinenti. Testovali jsme totiž také šťávy z červených hroznů a jsou stejně účinné. Alkohol vskutku není tím dobrodějem,
|
podpořte nás
|
|
|